سبب المزاج السئ بعد الصحيان
- Rana Rashed
- May 22
- 1 min read
ليه الروحانيين بيصحوا دايماً مزاجهم وِحِش؟
لإنهم بيسافروا لأبعاد تانيه أثناء النوم، ترددها أعلى من الأرض بكتير جداً.
لما بيرجعوا، و بمجرد ما يفتحوا عينيهم من النوم، بتبدأ عجلة الطاقة الأرضية تطحنهم نفسياً و طاقياً بسرعة جداً، مقارنة بالمكان اللى هما كانوا فيه.
مهم جداً:
إن الروحانى يمنع التواصل لمدة ساعة على الأقل بعد الإستيقاظ.
أستعين بالأدوات اللى هتنقذك أول ما تصحى زي:
الصلاة، الموسيقى، الحركة فى الطبيعة، الضحك، الأكل الصحى الطالع من الطبيعة زي ما ربنا خلقه.
بعدها شويه شويه، ترددك هيوازن نفسه مع الأرض،
و تقدر تفتح نفسك لتواصل أعمق مع البشر.
رنا راشد
واحة الشفاء
♾️




Comments