اللى خانوك
- Rana Rashed
- Mar 6, 2025
- 1 min read
أصعب حاجة عملها فيك الخاين مش إنه خانك!
أصعب حاجة عملها فيك الخاين:
إنه يأسَك من الحب.
عَلِمَك تِقسى فى الأوقات اللى لازم فيها تِحِن.
عَلِمَك تكبت مشاعرك و أفكارك و رأيك، فى وقت كنت محتاج تتعلم فيه ازاي تتكلم و تعبر عن نفسك!
اللى جرحوك غلطوا فى حقك مرتين:
مرة لما جرحوك و خانوا ميثاق الحب
و مرة لما يأسوك من الحب، و حولوك لإنسان قاسي شبههم،
(( مع إنك متخلقتش تكون قاسي! ))
رنا راشد





Comments