
رسالة لِمَن أحِب
- Rana Rashed
- Nov 29, 2025
- 1 min read
#رسالة مسترسلة منها لأحدهم:
مَعرِفش الظلام يوجعني طول حياتي،
ولا يقتلني...
بس أول ما حبيتك...
عِرفوا كويس يقتلوني بيك.
دلوقتي هيكسروا كل حتة فى قلبي،
هينزلوني تحت الأرض،
هيقتلوا روحي،
كل ما يلمسوك.
عشان كده مكنتش عايزه أحب،
عشان كده كنت دايماً لوحدي.
عشان كده كنت هربانه طول عمري.
أول ما أحب حاجة بجد،
هيدخلوا لأعمق نقطة فى قلبي،
و يكسروني باللي حبيته.
مشكلتي مش فى الظلام،
ولا فى الإنكسار.
مشكلتي،
إنك كُنت خِصم عليا معاهم.
مشكلتي إني،
قَطعت دروب و مسافات عشانك...
و إنتَ استخسرت فيا...
حتى خطوة.
🤍♾️
رنا راشد




Comments